Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Aeg Fluxpower He Series

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Podręcznika Aeg Fluxpower He Series mogą znacznie ułatwić korzystanie z tego urządzenia. W podręczniku zawarte są informacje na temat wszystkich dostępnych funkcji i możliwości urządzenia, a także porady dotyczące instalacji, konserwacji i innych ważnych kwestii. Podręcznik zawiera także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pomogą użytkownikom w szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem urządzenia.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Aeg Fluxpower He Series

W celu uzyskania pomocy w zainstalowaniu i użytkowaniu dysku twardego Seagate zapoznaj się z sekcją FAQ (najczęściej zadawane pytania) poniżej. Dodatkowego wsparcia szukaj w dziale obsługi klienta firmy Seagate.

Wszyscy użytkownicy

Problem: Mój transfer plików jest zbyt wolny.

P: Czy obie końcówki kabla USB są dobrze podłączone?

O: Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów z podłączeniem kabla:

  • Sprawdź obie końcówki kabla USB i upewnij się, że są do końca wetknięte w odpowiednie porty.
  • Bezpiecznie wysuń napęd z komputera, odłącz kabel, odczekaj 10 sekund, a następnie ponownie podłącz kabel.
  • Wypróbuj inny kabel USB.

P: Czy dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości na komputerze lub koncentratorze USB?

O: Jeśli dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości lub huba, obniżenie wydajności jest zjawiskiem normalnym. Wydajność dysku Seagate One Touch wzrośnie po podłączeniu go do portu SuperSpeed USB 3. 0. W przeciwnym razie urządzenie działa z odpowiednio niższą prędkością transferu USB.

P: Czy do tego samego portu lub koncentratora USB są podłączone jakieś inne urządzenia USB?

O: Odłącz inne urządzenia USB i sprawdź, czy wydajność dysku się poprawi.

Problem: Mój komputer jest wyposażony tylko w porty USB-C.

P: Mój komputer ma mniejsze porty, tj. USB-C. Jak podłączyć dysk do komputera?

O: Kabel USB-C nie jest dołączony do tego dysku. Istnieją dwie możliwości: 1) Użyj kabla z jedną końcówką USB micro-B i jedną USB-C. Kabel ten musi obsługiwać standard USB 3. 0 lub wyższy. 2) Użyj adaptera z gniazdem wewnętrznym USB typu A i wtyczką zewnętrzną USB-C.

Problem: Chcę użyć koncentratora USB do podłączenia moich urządzeń USB.

P: Czy mogę używać mojego dysku twardego wraz z koncentratorem USB?

O: Tak, dysk twardy można podłączyć do koncentratora USB. Jeżeli używasz koncentratora i występują problemy z jego wykryciem, wolniejszy transfer niż normalny, przypadkowe odłączenia od komputera lub inne nietypowe usterki, spróbuj podłączyć dysk twardy bezpośrednio do portu USB komputera.

Niektóre koncentratory USB mają niższą wydajność przy zarządzaniu energią, co może powodować problemy w działaniu podłączonych urządzeń. W takim przypadku należy rozważyć użycie koncentratora z zasilaniem, wyposażonego w przewód zasilania.

Należy pamiętać, że koncentratory USB 2. 0 ograniczają szybkość przesyłu danych dysku do szybkości właściwej dla portu USB 2.

Problem: Dostarczone kable USB są za krótkie.

P: Czy mogę używać mojego dysku twardego z dłuższym kablem?

O: Tak, pod warunkiem, że kabel jest zgodny ze standardem USB. Aby osiągnąć najlepsze wyniki, Seagate zaleca jednak stosowanie kabli dostarczonych wraz z dyskiem twardym. Jeżeli używasz dłuższego kabla i występują problemy z wykrywaniem, szybkością transferu lub rozłączaniem, użyj oryginalnego kabla dołączonego do dysku twardego.

Problem: Otrzymuję komunikaty błędu transferu danych.

P: Czy podczas kopiowania do woluminu FAT32 pojawił się komunikat „Error-50”?

O: Podczas kopiowania plików lub folderów z komputera do woluminu z systemem plików FAT32 pewne znaki w nazwach nie mogą zostać skopiowane. Znaki te obejmują m. in., ale nie tylko:? < > / \:

Sprawdź swoje pliki i foldery, by upewnić się, że znaki te nie są obecne w nazwach.

Jeśli ten problem powraca lub jeśli nie znajdujesz plików z niekompatybilnymi znakami, rozważ przeformatowanie dysku do systemu plików NTFS (użytkownicy systemu Windows) lub HFS+ (użytkownicy systemu Mac). Patrz Opcjonalne formatowanie i partycjonowanie.

P: Czy podczas wychodzenia z trybu uśpienia pojawił się komunikat informujący o tym, że dysk został odłączony?

O: Możesz zignorować ten komunikat, dysk i tak zainstaluje się ponownie na pulpicie. Dyski Seagate oszczędzają energię przez zmniejszenie liczby obrotów, kiedy przełączasz swój komputer w stan uśpienia. Kiedy komputer wychodzi ze stanu uśpienia, dysk może nie mieć wystarczającej ilości czasu, by zwiększyć liczbę obrotów, co skutkuje pojawieniem się wspomnianego komunikatu.

Windows

Problem: Ikona dysku twardego nie pojawia się w Komputerze.

P: Czy dysk twardy jest na liście urządzeń w Menedżerze urządzeń?

O: Wszystkie dyski pojawiają się przynajmniej w jednym miejscu w Menedżerze urządzeń.

W narzędziu Szukaj wpisz Menedżer urządzeń, aby go uruchomić. Sprawdź w sekcji Dyski i, o ile jest to konieczne, rozwiń pełną listę urządzeń, klikając ikonę plusa (+). Jeśli nie masz pewności, czy dysk się tam znajduje, odłącz go bezpiecznie i podłącz jeszcze raz. Wpis, który zostanie zmieniony, to dysk twardy Seagate.

P: Czy dysk jest na liście obok nietypowej ikony?

O: Menedżer urządzeń systemu Windows zazwyczaj dostarcza informacje na temat problemów z urządzeniami peryferyjnymi. Podczas gdy Menedżer urządzeń może pomagać w rozwiązywaniu większości problemów, niekoniecznie musi wyświetlić dokładną przyczynę lub przedstawić precyzyjne rozwiązanie.

Dziwna ikonka obok dysku twardego może zdradzać problem. Na przykład zamiast normalnej ikony wskazującej typ urządzenia jest to wykrzyknik, znak zapytania lub X. Kliknij tę ikonę prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz Właściwości. Zakładka Ogólne wyjaśnia potencjalną przyczynę, z powodu której urządzenie nie działa tak, jak powinno.

Mac

Problem: Ikona dysku nie pojawia się na Biurku.

P: Czy Twój Finder jest tak skonfigurowany, żeby ukrywał dyski twarde na Biurku?

O: Przejdź do Findera, a następnie sprawdź Preferencje systemowe > zakładka Ogólne > Pokaż elementy na Biurku. Upewnij się, że Dyski twarde są zaznaczone.

P: Czy dysk twardy instaluje się w systemie operacyjnym?

O: Otwórz Narzędzie dyskowe w Idź do > Narzędzia > Narzędzie dyskowe. Jeśli dysk jest na liście w lewej kolumnie, sprawdź preferencje swojego Findera, by zobaczyć, dlaczego nie wyświetla się on na Biurku (zob. pytanie powyżej). Jeżeli jest wyszarzony, to znaczy, że nie jest zamontowany. Kliknij na przycisk Zamontuj w Narzędziu dyskowym.

P: Czy konfiguracja Twojego komputera spełnia minimalne wymagania systemowe dla użytkowania tego dysku twardego?

O: Patrz opakowanie produktu w celu zapoznania się z listą obsługiwanych systemów operacyjnych.

P: Czy podczas instalacji postępowałeś zgodnie z instrukcją odpowiednią dla Twojego systemu operacyjnego?

O: Zapoznaj się z etapami instalacji w sekcji Getting Started.

Najczęściej zadawane pytania

Opcje wyszukiwania:

    Do wszystkich wersji programu GroupWise przeznaczonych dla użytkowników dostępny jest Podręcznik użytkownika opublikowany w witrynie sieci Web dokumentacji programu GroupWise 18:

    • Klient dla systemu Windows:Kliknij kolejno opcje >.

    • Program WebAccess:Kliknij kolejno opcje > >.

      Program WebAccess Mobile:Dotknij kolejno opcji > >.

    Podręczniki użytkownika są dostępne zarówno w formacie HTML, jak i PDF. Obydwa formaty umożliwiają wyszukiwanie i uzyskiwanie różnych wyników wyszukiwania.

    Wyszukiwanie HTML:Aby przeszukać podręcznik użytkownika w formacie HTML, kliknij łącze do podręcznika w witrynie sieci Web z dokumentacją programu GroupWise 18. W polu wpisz wyszukiwane słowo lub wyrażenie, a następnie naciśnij klawisz Enter. Technologia wyszukiwania w sieci Web umożliwia zwrócenie stron Podręcznika użytkownika, na których znajduje się dany wyraz lub fraza, przy czym są one uszeregowane według prawdopodobieństwa, że znaleziona strona jest tą szukaną.

    Wyszukiwanie PDF:Aby przeszukać Podręcznik użytkownika w formacie PDF, kliknij łącze do podręcznika w wersji PDF w witrynie sieci Web dokumentacji programu GroupWise 18. W polu wpisz wyszukiwany wyraz lub frazę, a następnie naciśnij klawisz Enter w celu znalezienia pierwszego wystąpienia. Kliknij przycisk, aby kontynuować wyszukiwanie wystąpień danego wyrazu lub frazy w dokumencie. Ta procedura wyszukiwania pełnotekstowego jest dokładniejsza niż wyszukiwanie w sieci Web.

    WSKAZÓWKA:Podczas wyświetlania Podręcznika użytkownika w wersji HTML można kliknąć przycisk dostępny u góry każdej strony, aby natychmiast przejść do Podręcznika użytkownika w wersji PDF.

    Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Aeg Fluxpower He Series

    Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Aeg Fluxpower He Series

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Aeg Fluxpower He Series