Naprawa Epson C32c824151 UB E02 Print Server może być stosunkowo prosta, jeśli masz odpowiednie narzędzia. Przed rozpoczęciem naprawy należy upewnić się, że drukarka jest wyłączona i odłączona od zasilania. Następnie należy znaleźć i wyjąć kartę sieciową Epson Print Server. Może to być trudne, ponieważ urządzenie jest umieszczone z dala od drukarki. Po wyjęciu karty sieciowej należy sprawdzić, czy jest ona czysta i czy posiada nieuszkodzone styki i gniazda. Jeśli tak nie jest, należy ją wymienić na nową. Po wymianie karty sieciowej należy ją ponownie włożyć do drukarki i upewnić się, że jest dobrze podłączona. Następnie należy włączyć drukarkę i sprawdzić, czy jest ona poprawnie widoczna w sieci. Jeśli problem jest nadal obecny, może to oznaczać, że trzeba zaktualizować oprogramowanie drukarki.
Ostatnia aktualizacja: Naprawa Manua Epson C32c824151 Ub E02 Print Server
Wprowadź poniżej numer seryjny urządzenia, aby znaleźć najnowsze odpowiedzi na często zadawane pytania, sterowniki, podręczniki, oprogramowanie i informacje o gwarancji dla Twojego produktu.
Opcje kontaktu z działem pomocy technicznej firmy Epson można znaleźć na karcie Kontakt po wybraniu produktu.
Szukaj według nazwy produktu
Przykład: L5290, XP-245, WF-4740, DS-560Szukaj według numeru seryjnegoZaleca się rozwiązywanie problemów dotyczących drukarki dwuetapowo: najpierw należy zdiagnozować problem, a następnie zastosować prawdopodobne rozwiązania, aż problem zostanie rozwiązany.
Informacje niezbędne do rozpoznania i rozwiązywania najczęściej występujących problemów można uzyskać w trybie online, w panelu sterowania, w monitorze stanu lub po przeprowadzenia testu działania drukarki. Zob. odpowiednie rozdziały poniżej.
W przypadku wystąpienia określonego problemu związanego z jakością wydruku, problemu z wydrukiem niezwiązanego z jakością wydruku, problemu z podawaniem papieru lub jeśli drukarka w ogóle nie drukuje, należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w odpowiednim rozdziale.
Do rozwiązania problemu konieczne może być anulowanie drukowania.
Wskaźniki błędów
Wiele typowych problemów można rozpoznać na podstawie stanu kontrolek drukarki. Jeśli drukarka przestała działać, a kontrolki nadal świecą lub migają, należy zdiagnozować problem na podstawie poniższej tabeli, a następnie postąpić zgodnie z zalecanymi procedurami.
Kontrolki | Problem i rozwiązanie | ||
Koniec papieru Nie włożono papieru. | Umieścić papier w podajniku arkuszy, a następnie nacisnąć przycisk zatrzymania/konserwacji . Drukarka wznowi drukowanie, a kontrolka zgaśnie. | Błąd wielokrotnego podawania Podczas drukowania dwustronnego drukarka pobiera więcej niż jeden arkusz naraz. Załadować papier do podajnika arkuszy i nacisnąć przycisk zatrzymania/konserwacji w celu wznowienia drukowania. Zacięcie papieru Papier zaciął się w drukarce. Zob. Zacięcie papieru Brak tuszu W jednym z pojemników skończył się tusz lub pojemnik nie został zainstalowany. Wymienić pojemnik z tuszem na nowy. Jeśli po wymianie pojemnika kontrolka nadal świeci, może to oznaczać, że pojemnik nie został zainstalowany poprawnie. Ponownie zainstalować pojemnik, upewniając się, że umieszczony został na swoim miejscu. Nieprawidłowy pojemnik Obecnie zainstalowany pojemnik z tuszem nie może być używany w tej drukarce. Należy go zastąpić odpowiednim pojemnikiem z tuszem. com/onlineguides/pl/s22/html/ink_5. htm#S-00800-00500">Wymiana pojemnika z tuszem przed jego wyczerpaniem Nieprawidłowo zainstalowany pojemnik z tuszem Pojemnik nie został prawidłowo zainstalowany. Ponownie włożyć pojemnik z tuszem. com/onlineguides/pl/s22/html/trble_6. htm#S-01200-00900-00400">Po wymianie pojemnika kontrolka błędu świeci stale lub miga | Mało tuszu Tusz w pojemniku jest prawie wyczerpany. Pozyskać nowy pojemnik z tuszem. Sprawdzić stan pojemników z tuszem w celu określenia, w którym pojemniku tusz jest prawie wyczerpany. com/onlineguides/pl/s22/html/ink_1. htm#S-00800-00100">Sprawdzanie statusu pojemnika z tuszem Konserwacja Sączki atramentu drukarki są całkowicie wyeksploatowane. Skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson, aby wymienić sączki atramentu. Nieznany błąd drukarki Wystąpił nieznany błąd drukarki. Wyłączyć drukarkę. Następnie wyjąć zacięty papier. htm#S-01200-00800-00300">Zacięcie papieru Ponownie włączyć drukarkę. Jeżeli błąd nie zostanie usunięty, należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson. |
: włączone, : wyłączone, : miga powoli, : miga szybko
Monitor stanuW przypadku wystąpienia problemu podczas drukowania w oknie monitora stanu zostanie wyświetlony komunikat o błędzie.
Jeśli konieczna jest wymiana pojemnika z tuszem, w oknie tym należy nacisnąć przycisk How To (Jak), a monitor stanu przeprowadzi użytkownika krok po kroku przez procedurę wymiany pojemnika.
Sposób potwierdzania stanu poszczególnych pojemników z tuszem opisano w następujących rozdziałach:
Korzystanie z programu EPSON Status Monitor 3
W systemie EPSON Status Monitor
W przypadku pojawienia się komunikatu o kończącej się żywotności sączków atramentu należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Epson w celu wymiany sączków. Kiedy sączki atramentu zostaną napełnione, drukarka wyłączy się i wznowienie drukowania będzie możliwe dopiero po uzyskaniu pomocy od działu pomocy technicznej firmy Epson.
Przeprowadzanie testu działania drukarkiJeśli nie można określić źródła problemu, wykonanie testu działania drukarki może pomóc w określeniu, czy problem jest związany z drukarką czy też z komputerem.
W celu przeprowadzenia testu działania drukarki należy wykonać czynności opisane poniżej.
Upewnić się, że drukarka i komputer są wyłączone. | Odłączyć przewód od złącza interfejsu drukarki. com/onlineguides/pl/s22/html/files/step_3. gif"/> | Upewnić się, że do podajnika arkuszy załadowano papier w formacie A4. com/onlineguides/pl/s22/html/images/hc34450100. gif"/> Zostanie wydrukowany arkusz testu dysz. Jeśli na arkuszu widoczne będą przerwy, należy oczyścić głowicę drukującą. Jeśli arkusz zostanie wydrukowany, problem prawdopodobnie leży w ustawieniach programu, przewodzie lub komputerze. Istnieje również możliwość, że oprogramowanie nie zostało zainstalowane prawidłowo. Należy odinstalować i ponownie zainstalować oprogramowanie. com/onlineguides/pl/s22/html/app_3. htm#S-00300-01900">Odinstalowywanie oprogramowania drukarki Jeśli arkusz testu nie zostanie wydrukowany, problem może dotyczyć drukarki. Wówczas należy wykonać instrukcje zawarte w kolejnym rozdziale. htm#S-01200-00900">Drukarka nie drukuje |